Oluše Hájková
Masérka

Krása vychází ze zdravých myšlenek a pozitivní myšlenky se utvářejí ve zdravém těle. Přijďte si odpočinout, ulevit od stresu a napěti, prozářit, omladit obličej a odcházet s úsměvem.

Masáž krku a ramen

O mně

Jmenuji se Oluše Hájková. Vystudovala jsem pedagogickou fakultu obor speciální pedagogika. Mám mnoholeté zkušenosti s dětmi nejen z Čech, ale i ze zahraničí. V současnosti pracuji v mateřské škole jako učitelka, logopedka. Absolvovala jsem studium tradiční čínské medicíny na institutu TCM Národní v Praze. Zde mě díky jejím blahodárným účinkům na tělo i mysl okouzlila metoda Guasha, které se intenzivně věnuji jak po stránce zdravotní, tak i kosmetické.

Mimo guashy se věnuji i dalším druhům masáží  – relaxačním, reflexním, regeneračním, sportovním, ale i dětským. Tyto masáže propojuji se znalostmi akupunkturních bodů a meridiánových drah, spolu s dalšími poznatky ze studia a holistického přístupu ke zdraví.

Co je Guasha

Guasha vychází z tradiční čínské medicíny. Tato terapie pomocí kamenné destičky spočívá  v tlakovém rozprouděním energie po celém těle. Uvolní svalové napětí, stimuluje akupunkturní dráhy a body související s našimi vnitřními orgány, které nám ukazují aktuální kondici člověka. Guasha terapie dovede odvádět špatnou Qi z těla. Díky tomu, jsou tělo a duše omlazena a svěží zevnitř i navenek. Celkově zlepšuje psychický a fyzický výkon člověka.

Co byste měli vědět o mých masážích

Ozdravná – kštice, záda, ruce, nohy.

·       odvádí škodlivinu z těla

·       podporuje pružnost svalů,

·       je na akutní stavy vnějším napadením ofouknutí šíje, zánět dutin

·       zmírňuje bolesti v těle, problémy s karpály….

·       uvolňuje psychické napětí a bloky v těle

·       regeneruje svaly, fascie

·       snižuje otoky

·       bolesti hlavy, migrény, nespavost, problém s vlasy…

Kosmetická guasha

·       předcházení vrásek

·        sjednocení a vypnutí pleti

·       stimuluje akupresurní omlazující body

·       zpevnění kontur obličeje

·       detox obličeje

·        zmírňuje váčky pod očima

·       předcházení celulitidy,

·       obnovení kolagenu

·       lifting obličeje

·        přírodní botox

Kosmetická guasha – zahrnuje odlíčení obličeje, diagnostiku obličeje, harmonické ošetření a lifting.

Masáž je příjemná, bezbolestná s okamžitým liftingovým, prozářeným efektem.

Reflexní masáž - podporuje činnost vnitřních orgánů, uvolňuje ztuhlost svalů.

Relaxační masáž - odstraňuje svalové i psychické napětí, zmírňuje bolest hlavy a šíje.

Regenerační masáž - má pozitivní vliv na zatuhlé svalstvo, bolesti pohybového aparátu, odbourává stres, pročisťuje správný tok energie.

Sportovní masáž - slouží k celkovému uvolnění svalové a kosterní soustavy, zmírňuje bolest svalů. Je vhodná pro sportovce, ale i pro klienty zaměřené na sportovní aktivity.

Dětské masáže – mají pozitivní vliv na psychomotorický vývoj a vývoj řeči, uvolňují psychické i fyzické napětí – neklid, nespavost, nesoustředěnost. Posilují imunitní systém.

Kontraindikace masáží

• Záněty, poškození kůže